søndag den 25. juli 2010

Fifty People, One Question | Short Film

Jeg ville lige dele denne her søde video med jer.
Jeg blev så glad da jeg så den. :)

Jeg Er Blevet Slugt

tirsdag den 20. juli 2010

Ferie, Ferie, Ferie.

Ferien er godt i gang, og jeg nyder den i fulde drag.
For nogle dage siden vendte jeg hjem fra Testrup Højskole
efter en fantastisk dejlig uge fyldt med musik og skønne mennesker.
Jeg får slet ikke blogget for tiden. Men pyt med det.

Nu tager jeg til Norge. Jeg skal vandre fra hytte til hytte.
En hel uge kun i selskab med min mor, far og søster.
Jeg er lidt bange for elge og den slags. ;)
Men ellers skal det nok blive en god tur.

Jeg går rundt og tænker rigtig meget over efterskolen.
Der er kun 19 dage til jeg starter.
Det virker så syrealistisk og langt væk.
Men det er virkelig lige rundt om hjørnet.
Jeg glæder mig. Det gør jeg vel.
Men jeg er også virkelig bange og skræmt.
Jeg har ingen idé om hvad det er der skal ske...
Og det er lidt skræmmende synes jeg.
Men jo, jeg glæder mig. Helt vildt meget.

Nu skal jeg pakke færdig til Norge.
Men jeg må ingenting have med.
Jeg skal gå med at bagagen på ryggen.
Ååååh. For fanden ;)
Sjææææz.