søndag den 26. september 2010

Google says 'letting go' - I say reaching.

mandag den 2. august 2010

Ellie Goulding - Starry Eyed


Denne her sang minder min sådan om Josephine.
Som jeg savner. Kys kys.

søndag den 25. juli 2010

Fifty People, One Question | Short Film

Jeg ville lige dele denne her søde video med jer.
Jeg blev så glad da jeg så den. :)

Jeg Er Blevet Slugt

tirsdag den 20. juli 2010

Ferie, Ferie, Ferie.

Ferien er godt i gang, og jeg nyder den i fulde drag.
For nogle dage siden vendte jeg hjem fra Testrup Højskole
efter en fantastisk dejlig uge fyldt med musik og skønne mennesker.
Jeg får slet ikke blogget for tiden. Men pyt med det.

Nu tager jeg til Norge. Jeg skal vandre fra hytte til hytte.
En hel uge kun i selskab med min mor, far og søster.
Jeg er lidt bange for elge og den slags. ;)
Men ellers skal det nok blive en god tur.

Jeg går rundt og tænker rigtig meget over efterskolen.
Der er kun 19 dage til jeg starter.
Det virker så syrealistisk og langt væk.
Men det er virkelig lige rundt om hjørnet.
Jeg glæder mig. Det gør jeg vel.
Men jeg er også virkelig bange og skræmt.
Jeg har ingen idé om hvad det er der skal ske...
Og det er lidt skræmmende synes jeg.
Men jo, jeg glæder mig. Helt vildt meget.

Nu skal jeg pakke færdig til Norge.
Men jeg må ingenting have med.
Jeg skal gå med at bagagen på ryggen.
Ååååh. For fanden ;)
Sjææææz.

tirsdag den 29. juni 2010

tirsdag den 15. juni 2010

Cirkler, cirkler.
Sommerfugle, fugl.
54 dage, er ordentlig længe.
Den rytmiske efterskole.

søndag den 13. juni 2010

Jeg er bange for verden.
Jeg ved ingenting.
Jeg er bange for, at mine følelser
snart kan helbredes med medicin og plaster.
Verden er af lave.
Jeg følger bare med mængden.
Vi ser os lidt omkring.
Bliver foragede og bløde.
Men i sidste ende ved vi det.
Vi bestemmer intet selv.

dig.

skræmmende.
skrøbeligt.
sørgeligt
sindsygt.
synd.

tirsdag den 8. juni 2010

Højt På Strå

Højt på strå
Og fuld af liv og lykke
Jeg fryder mig i nattens mulm
Og dagens lange timer

Min verden er et cirkus
Musik og fest og farver
Jeg danser mig afsted
Som fiskene i stimer

Jeg kommer aldrig ned
Jeg har det godt med alle
Jeg er så højt på strå
Og jeg vil aldrig falde


Once..

Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopeful voice you have a choice
You'll make it now
(Once)

søndag den 6. juni 2010

Kærlighed, Kærlighed, Kærlighed, Kærlighed, Kærlighed.

Fact Fiction - Mads Langer

lørdag den 5. juni 2010

COPENHAGEN!

Nina & Jeg - I dag.
Det' mig. HEY!
Destortion - I Vandcykel.
Maja & Sara - Mayer familie. (:
Lucas - Som tegner Mayer.

tirsdag den 1. juni 2010

You Bloody Mother Fucking Asshole.

Poetry is no place for a heart that's a whore
And I'm young & I'm strong
But I feel old & tired
Overfired

And I've been poked & stoked
It's all smoke, there's no more fire
Only desire
For you, whoever you are

And you say my time here has been some sort of joke
That I've been messing around
Some sort of incubating periode
And when I really come around
I'm cracking up
And you have no idea how it feels to be on your own

I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm allright for you
When all I wanted was to be good
To do everything in truth

You bloody mother fucking asshole
Oh you bloody mother fucking asshole

(Martha Wainwright)

ÆÆÆISH!!! :(

Mine tanker går på intet andet
end pis og had og vrede.
det skulle være nu, jeg skulle være glad
Vi skulle for altid være glade.
Men fuck nu af Mr. Mayer.
Din mor er en mand, og du har øv tømmermænd.
Livet er ornlig syltet i nederen.
Men jeg elsker dig alligevel.

torsdag den 27. maj 2010

Crazy hair...

Det var så dengang jeg var awesome..
Ca 3 år siden.. :D
Posted by Picasa

mandag den 24. maj 2010

7 dage.

Om præcis en uge sker der noget vildt.
Jeg vil sikkert ligge på jorden og fryse lige nu.
Men fuck da det!
For jeg skal til John Mayer koncert!
AAAAAAARGHJKLHGHJKL!
Jeg glæææææææder mig.
YAAAH!

tirsdag den 18. maj 2010

Sommer'09

Thassos 2009. Kirke, Carla, Mor og mig. (:
Dejligt billed.
Jeg glæder mig sådan til sommer.

lørdag den 15. maj 2010

Pink Floyd.
Jeg elsker dig. Din skøre unge.

fredag den 14. maj 2010

Jeg lokker og lokker. Kom nuuuuuuu!

mandag den 10. maj 2010

Kimya Dawson - Chemestry.

you said the truth's like corn and lies are like weeds
you said the schroedinger equation collapsed perfectly
and i said mercy me be patient please
'cause i don't know a goddam thing about the birds and the bees
i just know what i'm like and i like what i see
even though it's hard to see because you just blinded me

søndag den 9. maj 2010

Matcher Mit Tapet

Ta' mig med lidt ud. Før jeg matcher mit tapet.
Men der er ingen der svarer mig, for de ved ikke hvad der er sket.
Hvis de så i det mindste ville ringe, bare for at høre om jeg var død.
Jeg mangler bare kærlighed og en cola, så er du sød ♥

(Nogenlunde sådan som jeg frygtede at komme til at ende, den dag jeg skrev sangen "Matcher mit tapet")

torsdag den 6. maj 2010

søndag den 2. maj 2010

Jeg lades måske bare so om..


"Det er jo et psykologisk press som er svært at håndtere!"

onsdag den 21. april 2010

"Oh.. Look at the man with the blue shirt"

Mellaaaaaa.
Chatroulette..
That's where you get famous.. :D
Yeah.
Loves tju.

tirsdag den 20. april 2010

søndag den 18. april 2010

Whatever counts..
I just like you..
Thanks..

torsdag den 15. april 2010

The Beer.

you can be a teenager for your whole fucking life
just find some pretty sucker and make that bitch your wife.
- Kimya Dawson. Loves loves loves you!

TURTLE..

Turtle, du er den bedste turtle i verden.
Jeg elsker dig!
Husk kageklub i morgen. :D
Wuuuhu..
"Så tager jeg bare skovlen og går"

mandag den 22. marts 2010


LOVE
The
HAIR!

Kys Mit Knurhår

Du skal ikke arbejde mere
end der er plads til at
stoppe på midt i det hele,
hvis det er det du har lyst til.
Bare smide sig i græsset
og nyde livet.
En gang brugte jeg flere timer
på at kigge på græsstrå
der var blevet trådt ned.
Lige så langsomt rejste de sig
igen, flot og grønt.
Sådan skal mit liv også være.
(Karen. Den Rullende Rotte Festival. 1985)

torsdag den 18. marts 2010

Det fylder meget mere end du tror.
Især når der ikke er nogen til at sige,
at det hele nok skal blive godt igen.

Alting minder mig om dig.
Alting bringer mig tilbage.

Jeg ville ønske du kunne høre hver eneste tanke.
For jeg har så svært ved, at udtrykke mig korrekt.

Jeg forstår det ikke.
Det en fact.

Jeg savner dig jo forhelvede.
Men jeg er bange. Pisse hamrende bange.
You live in the same world as I do
But somehow I never noticed
You before today
I'm ashamed to say

Beautiful people
We share the same back door
And it isn't right
We never met before
But then
We may never meet again
If I weren't afraid you'd laugh at me
I would run and take all your hands
And I'd gather everyone together for a day
And when we gather'd
I'll pass buttons out that say

Beautiful people
Then you'd never have to be alone
'Cause there'll always be someone
With the same button on as you
Include him in everything you do
.


Beautiful people
You look like friends of mine
And it's about time
That someone said it here and now
I make a vow that some time, somehow

He may be sitting right next to you
He may be beautiful people too
And if you take care of him
Maybe I'll take care of you

(Melanie Safka - Beautiful People)

torsdag den 11. marts 2010


MÅ MÅ MÅ HAVE!!!

mandag den 8. marts 2010

Straight On

My head is in over me, my feet is under
The smell of rain in my sleepless thunder
A personality that has been forgotten
Capturing a picture, I finally got one

Nobody is drug to me – that would be gross
Pain is weird, but that's how life goes
A little bit of anger, when everything falls down
But keep remembering, smiling brings me all around

A special twist of mixed expressions
In my front they're bathing me in all these decisions
I wanna scream and play and still be wild
Stick in the memories of still being a child

onsdag den 3. marts 2010

søndag den 21. februar 2010

Afsked..

Hør Pige Hør
Jeg har så frygteligt meget at sige

Lyt Pige Lyt
Du må prøve at forstå - Og bare tie

Græd Pige Græd
Tårer kan tørres - Og siger mere end ord

Skrig Pige Skrig
Jeg hører stadig ikke spor

Hold mig Pige Hold Mig
Jeg ryster af angst for hvad der kommer til at ske

Råb Pige Råb
Råb af mig til jeg forstår - om det så skal tage os flere år

Løb Pige Løb
Lad os støde sammen igen - spørg ikke om hvornår..

lørdag den 20. februar 2010

Jeg ved ikke hvorfor..
Jeg ved ikke hvornår..
Jeg frygter hvad der kommer til at ske..
hjælphjælphjælphjælp..

fredag den 19. februar 2010

This is not a way to tell you that i'm sorry.
And it's not a stupid text on your phone.
Yes - I'll cry. But I can't stand up and tell you.
So this is my way of saying goodbye..

onsdag den 17. februar 2010

EGERNEGERNEGERNEGERNEGERN..

mandag den 15. februar 2010


Verden, den er stor
Mærk dig mine ord
Jeg trives hvor jeg bor
Men jeg savner Sudan og den røde jord
Min far, min søster og min bror

Så Verden den er stor
Mærk dig mine ord
Jeg savner min mor
Når jeg følger mit hjerte, hen hvor peberet gror
Og hvor musikken bor i hvert ét ord

I Danmark er jeg født
Der har jeg hjemme
Der har jeg rod, og
derfra min verden går
Men jeg tøver år efter år
Kan ikke se hele den vide verden hvor
jeg skal blive gammel, slå mig ned og byg' min bondegård... ye-ah

Danmark du fryser nu
Mennesker de gyser nu
Lang er din vinter
Jeg nynner den om hyacinter, men
Jeg ved at solen er væk igen
Og jeg skal langt for at finde den
Så jeg tyr' til min musik, og jeg fatter papir og pen... ye-ah

Jeg skriver sange om blandet blod
om den storm, der raser i mit hoved'
Om at vælge eller vrage, om at være, om at vise mod...overskud

Det er komplet lige meget, hvor pæredansk jeg er
Jeg vil altid være hende "Den lille mørke dér"
"Er du adopteret?”
”Kommer du fra Indien?”
”Har du en far?”
”Hvor kommer du fra?”
Og jeg må svare: ” Islands Brygge det er da klart”
Jeg føler mig dansk og det er nemt at blende ind
Men der vil altid være en Pia, en Johnny og en Evensen,
der synes, jeg er for dum og grim og bør sendes hjem
Men fuck nu dem, for jeg ved at hele verden er mit hjem
Kom igen!

Jeg prøver lykken år efter år
Og jeg ved li' præcis hvor jeg står
I Sudan er jeg en blegfis
Og i Danmark det Sorte Får….Mæhhh

Vi savner dig Natasja <3

lørdag den 13. februar 2010

Min Søde Søster!


Jeg syntes at dette foto fortjente at havne på min blog.
Det er så fint! :)

torsdag den 11. februar 2010

BEN & JERRYS

JEG ELSKER ELSKER ELSKER - BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS,BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS,BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS,BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, <3 <3 <3 <3 <3
CARAMEL CHEW CHEW..

onsdag den 10. februar 2010

.. Pyh!
Så ligge man i sin seng efter verdens dejligste dag.
Hvorfor kan jeg først se det nu? Det har bare været den bedste dag. :D

Jeg har bare været sammen med de dejligste mennesker i dag!

Kl. 11 fik jeg fri. (Eller, vi tog på skøjtebanen i idræt) :p

Skøjterne er ikke lige min kop the, så nicklas og jeg føjtede rundt omkring ved bruuns galleri.
Nicklas væltede da han prøvede at spænde ben for mig! Kender du ikke de der moments, hvor man ville ønske at alle så på, eller man fik det på film. Kæmpe kæmpe grineflip jeg fik! :D

Bagefter gik jeg over i føtex sammen med Sofie Klinpdup fra min skole.
Vi købte nogle kager og satte os på gulvet og spiste dem. Det var herre hyggeligt! Mduguæou!


Så skulle Sofie til fransk.

Jeg tog over på fjordgade skole. Mødte lige hurtigt alle de søde snuskebasser derovrefra.
Huggah huggah! :D

Så tog jeg til kor, og bagfter i byen med Victoria! Og på Baresso.

Så tog jeg hjem - og nu sidder jeg og ser dagens mand med Josephine <3
Vi venter på at Paradise Hotel begynder! Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
Jeg elsker dig Jos <3>

torsdag den 4. februar 2010

Pyh.
Jeg har historie..
Det sutter..
Fascister, Nazister, Kommunister!
Åååh..
Jeg har været hjemme hele ugen..
Det er rart nok at kommei skole igen. Og se dem alle sammen.
TURTLE!! :D, MELLA <3>

Jeg skal til Baaring i weekenden! :D JAAAAAAAAA!!
Jeg glææææder mig så meget til at se alle de dejlige mennesker!
Især Ida <3>

Jeg skulle rigtigt have været i København her i weekenden..
Jeg skulle have besøgt Nina. Åh. hende savner jeg sørme også!

Men det bliver en rigtig dejlig weekend! :)


søndag den 24. januar 2010

Godmorgen...

Jeg vågnede for en halv time siden ved lyden af en sms.

Min telefon lå på bordet, og jeg var nødt til at sætte mig op for at kunne nå den.
Mine to veninder Melanie og Sofie ligger stadig og sover i min seng.

Det var en super hyggelig aften igår. :D
Det er længe siden jeg har haft det så sjovt.
Uden vanskeligheder. Uden problemer.
Det var lige hvad jeg havde brug for.
I den sidste uge har jeg ikke lavet andet end at være sur og ked af det, høre musik og være på facebook. SKØØØØNT hva? l:

Jeg savner så frygtelig meget.. Og jeg bruger meget tid på at savne.
Jeg savner Freja. Dejlige Freja. Som fandme altid er der når jeg har brug for hende.
hvad skulle jeg dog gøre uden Freja. Hun har altid noget klogt og betrykkende at sige. <3

Jeg savner Nina Ravnholt. Som jeg egentlig meget tilfældigt mødte I sommerferien 2008.
Hun har hjulpet mig så meget i denne her lorteperiode..

Jeg savner før jul. Nicklas....
Jeg ved ikke hvad jeg har misset. Men hvad fanden er der sket?

Jeg savner Den Rytmiske Efterskole. Hvor Ida og Aksel bor. Hvor jeg skal gå næste år. Uden dem :(

Jeg savner så frygtelig meget..

Ida siger jeg skal nyde det sidste halve år før efterskole..
Det gjorde jeg igår. Tak Mella og Sofie <3

fredag den 15. januar 2010

For The Widows In Paradise


For ca. 2 måneder siden stødte jeg på en dude på youtube som hedder Sufjan Stevens.

Han er mega sej, og jeg faldt hurtigt for hans lækre stemme, hans banjospil og ikke mindst hans sange.

Det første nummer jeg hørte hedder For The Widows In Paradise.

Det er et super fedt nummer, som bliver spillet på banjo.

Jeg har selv spillet guitar og ukulele i ca. 2 år, og da jeg hørte Sufjan Stevens på banjo fik jeg bare kæmpe lyst til selv at prøve. Jeg søgte lidt på nettet og fik skaffet mig min helt egen banjo. Og nu gælder det så bare om at øve og øve. Det begynder snart at lyde af noget, selvom jeg syntes det er utrolig svært. Men jeg har lovet mig selv, at jeg skal lære at spille For The Widows In paradise. Fantastisk Nummer.


torsdag den 14. januar 2010

SHABABABHAH!

Yo, hallo :p
Så har jeg enelig fået lavet mig en blog.
Her har jeg så tænkt mig at blogge (surprise) en gang i mellem,
når der sker noget crazy eller ekstraordinært i mit liv.
:D :D :D
Enjoy.