lørdag den 4. juni 2011

Amanda Bøg - Midnat

Huhej. Her kommer jeg for at gøre lidt reklame for mig selv.
Jeg har været så heldig, at jeg er gået hen og har vundet DM i Sangskrivning 2011.

Tjek det ud på www.efterskoletube.dk

Og her er vindersangen:

torsdag den 10. februar 2011

Mit fantastisk dejlige band.



Taget til musikcafé på Den Rytmiske Efterskole i Båring 9. Februar 2011
- Foto: Sonja Wang Hansen
- På billedet fra venstre: Axel Rømer, Amanda Bøg, Mads Uldum, Anders Andersen, Emil Bruun Jensen

søndag den 2. januar 2011





Josefine, Nathalia, Freja.

I er smækre og lækre.

Tak for jer!