søndag den 24. januar 2010

Godmorgen...

Jeg vågnede for en halv time siden ved lyden af en sms.

Min telefon lå på bordet, og jeg var nødt til at sætte mig op for at kunne nå den.
Mine to veninder Melanie og Sofie ligger stadig og sover i min seng.

Det var en super hyggelig aften igår. :D
Det er længe siden jeg har haft det så sjovt.
Uden vanskeligheder. Uden problemer.
Det var lige hvad jeg havde brug for.
I den sidste uge har jeg ikke lavet andet end at være sur og ked af det, høre musik og være på facebook. SKØØØØNT hva? l:

Jeg savner så frygtelig meget.. Og jeg bruger meget tid på at savne.
Jeg savner Freja. Dejlige Freja. Som fandme altid er der når jeg har brug for hende.
hvad skulle jeg dog gøre uden Freja. Hun har altid noget klogt og betrykkende at sige. <3

Jeg savner Nina Ravnholt. Som jeg egentlig meget tilfældigt mødte I sommerferien 2008.
Hun har hjulpet mig så meget i denne her lorteperiode..

Jeg savner før jul. Nicklas....
Jeg ved ikke hvad jeg har misset. Men hvad fanden er der sket?

Jeg savner Den Rytmiske Efterskole. Hvor Ida og Aksel bor. Hvor jeg skal gå næste år. Uden dem :(

Jeg savner så frygtelig meget..

Ida siger jeg skal nyde det sidste halve år før efterskole..
Det gjorde jeg igår. Tak Mella og Sofie <3

fredag den 15. januar 2010

For The Widows In Paradise


For ca. 2 måneder siden stødte jeg på en dude på youtube som hedder Sufjan Stevens.

Han er mega sej, og jeg faldt hurtigt for hans lækre stemme, hans banjospil og ikke mindst hans sange.

Det første nummer jeg hørte hedder For The Widows In Paradise.

Det er et super fedt nummer, som bliver spillet på banjo.

Jeg har selv spillet guitar og ukulele i ca. 2 år, og da jeg hørte Sufjan Stevens på banjo fik jeg bare kæmpe lyst til selv at prøve. Jeg søgte lidt på nettet og fik skaffet mig min helt egen banjo. Og nu gælder det så bare om at øve og øve. Det begynder snart at lyde af noget, selvom jeg syntes det er utrolig svært. Men jeg har lovet mig selv, at jeg skal lære at spille For The Widows In paradise. Fantastisk Nummer.


torsdag den 14. januar 2010

SHABABABHAH!

Yo, hallo :p
Så har jeg enelig fået lavet mig en blog.
Her har jeg så tænkt mig at blogge (surprise) en gang i mellem,
når der sker noget crazy eller ekstraordinært i mit liv.
:D :D :D
Enjoy.