torsdag den 10. februar 2011

Mit fantastisk dejlige band.



Taget til musikcafé på Den Rytmiske Efterskole i Båring 9. Februar 2011
- Foto: Sonja Wang Hansen
- På billedet fra venstre: Axel Rømer, Amanda Bøg, Mads Uldum, Anders Andersen, Emil Bruun Jensen