søndag den 21. februar 2010

Afsked..

Hør Pige Hør
Jeg har så frygteligt meget at sige

Lyt Pige Lyt
Du må prøve at forstå - Og bare tie

Græd Pige Græd
Tårer kan tørres - Og siger mere end ord

Skrig Pige Skrig
Jeg hører stadig ikke spor

Hold mig Pige Hold Mig
Jeg ryster af angst for hvad der kommer til at ske

Råb Pige Råb
Råb af mig til jeg forstår - om det så skal tage os flere år

Løb Pige Løb
Lad os støde sammen igen - spørg ikke om hvornår..

lørdag den 20. februar 2010

Jeg ved ikke hvorfor..
Jeg ved ikke hvornår..
Jeg frygter hvad der kommer til at ske..
hjælphjælphjælphjælp..

fredag den 19. februar 2010

This is not a way to tell you that i'm sorry.
And it's not a stupid text on your phone.
Yes - I'll cry. But I can't stand up and tell you.
So this is my way of saying goodbye..

onsdag den 17. februar 2010

EGERNEGERNEGERNEGERNEGERN..

mandag den 15. februar 2010


Verden, den er stor
Mærk dig mine ord
Jeg trives hvor jeg bor
Men jeg savner Sudan og den røde jord
Min far, min søster og min bror

Så Verden den er stor
Mærk dig mine ord
Jeg savner min mor
Når jeg følger mit hjerte, hen hvor peberet gror
Og hvor musikken bor i hvert ét ord

I Danmark er jeg født
Der har jeg hjemme
Der har jeg rod, og
derfra min verden går
Men jeg tøver år efter år
Kan ikke se hele den vide verden hvor
jeg skal blive gammel, slå mig ned og byg' min bondegård... ye-ah

Danmark du fryser nu
Mennesker de gyser nu
Lang er din vinter
Jeg nynner den om hyacinter, men
Jeg ved at solen er væk igen
Og jeg skal langt for at finde den
Så jeg tyr' til min musik, og jeg fatter papir og pen... ye-ah

Jeg skriver sange om blandet blod
om den storm, der raser i mit hoved'
Om at vælge eller vrage, om at være, om at vise mod...overskud

Det er komplet lige meget, hvor pæredansk jeg er
Jeg vil altid være hende "Den lille mørke dér"
"Er du adopteret?”
”Kommer du fra Indien?”
”Har du en far?”
”Hvor kommer du fra?”
Og jeg må svare: ” Islands Brygge det er da klart”
Jeg føler mig dansk og det er nemt at blende ind
Men der vil altid være en Pia, en Johnny og en Evensen,
der synes, jeg er for dum og grim og bør sendes hjem
Men fuck nu dem, for jeg ved at hele verden er mit hjem
Kom igen!

Jeg prøver lykken år efter år
Og jeg ved li' præcis hvor jeg står
I Sudan er jeg en blegfis
Og i Danmark det Sorte Får….Mæhhh

Vi savner dig Natasja <3

lørdag den 13. februar 2010

Min Søde Søster!


Jeg syntes at dette foto fortjente at havne på min blog.
Det er så fint! :)

torsdag den 11. februar 2010

BEN & JERRYS

JEG ELSKER ELSKER ELSKER - BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS,BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS,BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS,BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, BEN&JERRYS, <3 <3 <3 <3 <3
CARAMEL CHEW CHEW..

onsdag den 10. februar 2010

.. Pyh!
Så ligge man i sin seng efter verdens dejligste dag.
Hvorfor kan jeg først se det nu? Det har bare været den bedste dag. :D

Jeg har bare været sammen med de dejligste mennesker i dag!

Kl. 11 fik jeg fri. (Eller, vi tog på skøjtebanen i idræt) :p

Skøjterne er ikke lige min kop the, så nicklas og jeg føjtede rundt omkring ved bruuns galleri.
Nicklas væltede da han prøvede at spænde ben for mig! Kender du ikke de der moments, hvor man ville ønske at alle så på, eller man fik det på film. Kæmpe kæmpe grineflip jeg fik! :D

Bagefter gik jeg over i føtex sammen med Sofie Klinpdup fra min skole.
Vi købte nogle kager og satte os på gulvet og spiste dem. Det var herre hyggeligt! Mduguæou!


Så skulle Sofie til fransk.

Jeg tog over på fjordgade skole. Mødte lige hurtigt alle de søde snuskebasser derovrefra.
Huggah huggah! :D

Så tog jeg til kor, og bagfter i byen med Victoria! Og på Baresso.

Så tog jeg hjem - og nu sidder jeg og ser dagens mand med Josephine <3
Vi venter på at Paradise Hotel begynder! Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
Jeg elsker dig Jos <3>

torsdag den 4. februar 2010

Pyh.
Jeg har historie..
Det sutter..
Fascister, Nazister, Kommunister!
Åååh..
Jeg har været hjemme hele ugen..
Det er rart nok at kommei skole igen. Og se dem alle sammen.
TURTLE!! :D, MELLA <3>

Jeg skal til Baaring i weekenden! :D JAAAAAAAAA!!
Jeg glææææder mig så meget til at se alle de dejlige mennesker!
Især Ida <3>

Jeg skulle rigtigt have været i København her i weekenden..
Jeg skulle have besøgt Nina. Åh. hende savner jeg sørme også!

Men det bliver en rigtig dejlig weekend! :)