lørdag den 4. juni 2011

Amanda Bøg - Midnat

Huhej. Her kommer jeg for at gøre lidt reklame for mig selv.
Jeg har været så heldig, at jeg er gået hen og har vundet DM i Sangskrivning 2011.

Tjek det ud på www.efterskoletube.dk

Og her er vindersangen: