Huhej. Her kommer jeg for at gøre lidt reklame for mig selv.
Jeg har været så heldig, at jeg er gået hen og har vundet DM i Sangskrivning 2011.
Tjek det ud på www.efterskoletube.dk
Og her er vindersangen:
lørdag den 4. juni 2011
Abonner på:
Opslag (Atom)

