
Tænk hvis min intuition kan blive fornærmet, og jeg grundet fornuft skuffer den gang på gang. Måske er det derfor jeg ofte er i dårligt humør, uden rigtigt at vide hvorfor. Når jeg bare følger mit hoved i stedet for min hjertebanken, og overser hvad universet vil servere for mig på et sølvfad, selvom det er det jeg har bedt om i mine tanker. Det gør jeg nemlig, og universet er den mest trofaste skytsengel jeg har. Du skulle tage at prøve det.

