tirsdag den 24. januar 2012


Tænk hvis min intuition kan blive fornærmet, og jeg grundet fornuft skuffer den gang på gang. Måske er det derfor jeg ofte er i dårligt humør, uden rigtigt at vide hvorfor. Når jeg bare følger mit hoved i stedet for min hjertebanken, og overser hvad universet vil servere for mig på et sølvfad, selvom det er det jeg har bedt om i mine tanker. Det gør jeg nemlig, og universet er den mest trofaste skytsengel jeg har. Du skulle tage at prøve det.

mandag den 23. januar 2012

Måske skulle jeg begynde at blogge lidt igen..

Jeg er her når jeg har noget på hjerte.