søndag den 24. januar 2010

Godmorgen...

Jeg vågnede for en halv time siden ved lyden af en sms.

Min telefon lå på bordet, og jeg var nødt til at sætte mig op for at kunne nå den.
Mine to veninder Melanie og Sofie ligger stadig og sover i min seng.

Det var en super hyggelig aften igår. :D
Det er længe siden jeg har haft det så sjovt.
Uden vanskeligheder. Uden problemer.
Det var lige hvad jeg havde brug for.
I den sidste uge har jeg ikke lavet andet end at være sur og ked af det, høre musik og være på facebook. SKØØØØNT hva? l:

Jeg savner så frygtelig meget.. Og jeg bruger meget tid på at savne.
Jeg savner Freja. Dejlige Freja. Som fandme altid er der når jeg har brug for hende.
hvad skulle jeg dog gøre uden Freja. Hun har altid noget klogt og betrykkende at sige. <3

Jeg savner Nina Ravnholt. Som jeg egentlig meget tilfældigt mødte I sommerferien 2008.
Hun har hjulpet mig så meget i denne her lorteperiode..

Jeg savner før jul. Nicklas....
Jeg ved ikke hvad jeg har misset. Men hvad fanden er der sket?

Jeg savner Den Rytmiske Efterskole. Hvor Ida og Aksel bor. Hvor jeg skal gå næste år. Uden dem :(

Jeg savner så frygtelig meget..

Ida siger jeg skal nyde det sidste halve år før efterskole..
Det gjorde jeg igår. Tak Mella og Sofie <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar