tirsdag den 1. juni 2010

ÆÆÆISH!!! :(

Mine tanker går på intet andet
end pis og had og vrede.
det skulle være nu, jeg skulle være glad
Vi skulle for altid være glade.
Men fuck nu af Mr. Mayer.
Din mor er en mand, og du har øv tømmermænd.
Livet er ornlig syltet i nederen.
Men jeg elsker dig alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar