torsdag den 4. februar 2010

Pyh.
Jeg har historie..
Det sutter..
Fascister, Nazister, Kommunister!
Åååh..
Jeg har været hjemme hele ugen..
Det er rart nok at kommei skole igen. Og se dem alle sammen.
TURTLE!! :D, MELLA <3>

Jeg skal til Baaring i weekenden! :D JAAAAAAAAA!!
Jeg glææææder mig så meget til at se alle de dejlige mennesker!
Især Ida <3>

Jeg skulle rigtigt have været i København her i weekenden..
Jeg skulle have besøgt Nina. Åh. hende savner jeg sørme også!

Men det bliver en rigtig dejlig weekend! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar