Jeg har så frygteligt meget at sige
Lyt Pige Lyt
Du må prøve at forstå - Og bare tie
Græd Pige Græd
Tårer kan tørres - Og siger mere end ord
Skrig Pige Skrig
Jeg hører stadig ikke spor
Hold mig Pige Hold Mig
Jeg ryster af angst for hvad der kommer til at ske
Råb Pige Råb
Råb af mig til jeg forstår - om det så skal tage os flere år
Løb Pige Løb
Lad os støde sammen igen - spørg ikke om hvornår..


Hvor er du sej! Du skriver virkelig godt
SvarSletTusind tak! :)
SvarSletDin blog er også mega sej..