søndag den 21. februar 2010

Afsked..

Hør Pige Hør
Jeg har så frygteligt meget at sige

Lyt Pige Lyt
Du må prøve at forstå - Og bare tie

Græd Pige Græd
Tårer kan tørres - Og siger mere end ord

Skrig Pige Skrig
Jeg hører stadig ikke spor

Hold mig Pige Hold Mig
Jeg ryster af angst for hvad der kommer til at ske

Råb Pige Råb
Råb af mig til jeg forstår - om det så skal tage os flere år

Løb Pige Løb
Lad os støde sammen igen - spørg ikke om hvornår..

2 kommentarer: